Vissza...
HelpDesk munkatárs
Munkatársat keresünk költségvetési, illetve vállalati gazdálkodási információs rendszerek bevezetéséhez, teszteléséhez, üzemeltetéséhez kapcsolódó HelpDesk feladatok ellátására. HelpDesk munkatársaink saját fejlesztésű szakrendszereink felhasználói számára rendszerkezelési és szakmai támogatást nyújtanak.
Elvárások
- költségvetési területen szerzett gazdálkodási, könyvelési tapasztalat
- felhasználói szintű informatikai ismeretek
- jó kommunikációs képesség
- rugalmas munkavégzés
- alapos, felelősségteljes feladatellátás
Előnyök
- mérlegképes könyvelő végzettség
- szakirányú (közgazdász, államigazgatási) egyetemi vagy főiskolai végzettség
- közigazgatási ismeret és tapasztalat
- OrganP vagy más gazdálkodási informatikai rendszer felhasználói szintű ismerete
- angolnyelv-tudás
- jogosítvány (B kategória)
Amit kínálunk
- modern munkakörnyezet
- családbarát munkahely
- versenyképes juttatási rendszer
- home office munkavégzési lehetőség, minden szükséges technikai eszközzel